اخبار, معرفی

معرفی بازی های دو نفره

در این لیست به بررسی برترین بازی هایی که میتوان بصورت دو نفره آفلاین و یا آنلاین بازی کرد بپردازیم با ما همراه باشید :

 

1.بازی Castle Crashers Remastered

این بازی در مورد یک گروه از شوالیه‌ها است که سفری پرماجرا را شروع می‌کنند تا چند پرنسس را از دست موجودات شیطانی نجات دهند. بازی دارای طرح هنری خاص خود بوده و طنز جالبی در آن پیدا می‌شود. نکته بامزه دیگر این است که در انتهای بعضی از مراحل، باید به مبارزه با دوستان خود بپردازید و برای رسیدن به یک شاهزاده با دوست نزدیکتان رقابت کنید.


 2.بازی Overcooked / Overcooked ۲

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

شما و دوستانتان باید در یک رستوران شلوغ، آشپزی کنید و انواع چالش‌ها و سفارش‌های پیچیده در مسیر شما قرار می‌گیرد. از آن بدتر، همکاری با دوستانتان است که چندان آسان نخواهد بود.

بازی Overcooked سختی‌های خاص خود را دارد، اما موفقیت در آن غیرممکن نیست. اگر هوشیار نباشید، ممکن است دوستی‌های شما به خطر بیفتد و حتی برای مدتی با دوست نزدیکتان صحبت نکنید! این تنها یک بازی است پس تلاش کنید تا کنترل خود را از دست ندهید.


3.بازی Borderlands ۳

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

قسمت سوم دارای داستان قدرتمندی نیست و جوک‌های آن پس از مدتی خسته کننده می‌شود، اما گیم پلی بازی کاملا راضی کننده است و شما را به انجام دوباره و دوباره بازی ترغیب می‌کند. اتفاق خوب دیگر این است که هر بازیکن، لوت خاص خود را می‌گیرد؛ پس دیگر لازم نیست که برای چند اسلحه جذاب با دوستانتان مشاجره کنید.

اما اگر به هر دلیلی شانس تجربه این بازی را ندارید (برای مثال قیمت بالای آن)، می‌توانید به سراغ قسمت دوم بروید که آن هم دارای صد‌ها ساعت محتوا است و می‌تواند حسابی وقت شما و دوستانتان را پر کند. یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم که انجام سری بازی‌های بوردرلندز به صورت دو نفره یا چهار نفره، بیشترین لذت را دارد و حتی اگر از گرافیک سل شید آن خوشتان نمی‌آید، کافی است کمی در دنیای بازی وقت بگذرانید تا مجذوب آن شوید.


4.بازی Minecraft

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

ماینکرفت یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است و اتفاق عجیبی نیست که آن را در فهرست بهترین بازی‌های دو نفره نیز مشاهده کنید. تمامی نسخه‌های کنسولی دارای ویژگی اسپلیت اسکرین هستند و شما می‌توانید در کنار دوستتان به ساخت و ساز و بقا بپردازید. از حالت Creative تا حالت Survival، بازی Minecraft به هر آنچه که دوست دارید، تبدیل می‌شود و هر نوع مخاطبی را می‌تواند جذب کند.


5.بازی Rocket League

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

بازی راکت لیگ شاید دیگر به اندازه گذشته محبوب نباشد، اما هنوز هم تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیزی ارائه می‌دهد. مهم نیست که در بخش کژوال یا مسابقه‌ای بازی می‌کنید، Rocket League نفس گیر و بامزه است.

در این بازی، شما با ماشین، فوتبال بازی می‌کنید و کافی است کمی در بازی وقت بگذرانید تا ببینید این ایده تا چه اندازه خوب از کار در آمده است. البته برای موفقیت در این بازی، به مهارت نیاز دارید و رقبای قدرتمندی پیش روی شما قرار خواهند گرفت. ذات رقابتی بازی باعث شده تا تازه کار‌ها و حرفه‌ای‌ها به سوی آن جذب شوند و هر لحظه باید منتظر یک اتفاق شوک برانگیز یا دیوانه‌وار باشید.


6.بازی rayman

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

rayman یک بازی زیبا، پر هیجان، طنز و شادی آور می‌باشد که بازی کردن آن هر از چند گاهی شما را از خشونت بازی‌های کامپیوتری دور میکند و با القای انرژی مثبت روحیه شما را تقویت میکند. قطعا در شروع بازی به کیفیت بالا و جذابیت‌های گرافیکی این بازی پی خواهید برد. ولی رنگ‌های بسیار روشن در این بازی باعث اذیت شدن چشم و گم کردن کاراکتر در برخی مراحل می‌شود. بازی ای که سال هاست تولید میشود و باعث آمدن رنگ و جذابیت به بازی های کامپیوتری شده است را برای تمامی سنین پیشنهاد می‌کنیم.


7.بازی A Way Out

بهترین بازی‌های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

a way out یک بازی اکشن است که توسط استودیوی hazelight توسعه داده شده‌است. این بازی دومین بازی ساختهش ده توسط جوزف فارس به‌حساب می‌آید. این بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که نمی‌توانید آن را به‌صورت تکی بازی کنید داستان بازی در مورد دو زندانی که قصد فرار از زندان دارند میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید