قوانین و مقررات - مای پی سی گیم

لطفا به نکات زیر توجه کنید :

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وبسایت پی سی گیم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات وبسایت پی سی گیم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

۱ : سایت مای پی سی گیم هیچ مسئولیتی در قبال اشتباه انتخاب کردن محصول ندارد، از این رو قبل از خرید محصول مورد نظر به Region و موارد از این قبیل دقت کنید.

۲ : تو انتخاب و خرید بازی خود دقت کنید محصول خریداری شده پس از خرید پس گرفته ( ریفاند ) نمیشود

۳ : چنانچه از خرید خود منصرف شده اید اگر هنوز محصول برای شما ارسال نشده است با یکی از راه های ارتباطی با پشتیبان تماس حاصل فرمایید تا مراحل برگشت پول به شما ارائه داده شود ( از مبلغ پرداختی ۱۰ درصد کسر خواهد شد و مابقی مبلغ برایتان ارسال خواهد شد )

۴ : زمانی که سفارشی را ثبت کردید لطفا تا دریافت کالای مورد نظر خود صبور باشید چون در بعضی مواقع عدم دسترسی به اینترنت و یا مشکلات موجودی دلار حساب های سایت موجب به تاخیر خوردن در انجام خرید شما می شود.

۵ : تمامی محصولاتی که به صورت دیجیتالی هستند کد محصول به ایمیل  یا از طریق تلگرام برای شما شما ارسال می شود.

۶ : اگر محصولات پلتفرم استیم را به صورت گیفت خریداری کرده اید از طریق فرم تماس با ما User و Password استیم خود را برای ما ارسال کنید تا فعال سازی بر روی اکانت شما انجام شود ( دقت کنید که گارد اکانت در حالت غیر فعال باشد).

۷ : عزیزانی که نمی توانند مبالغ را از طریق درگاه پرداخت به صورت آنلان پرداخت کنند می توانند مبلغ مورد نظر را به یکی از شماره حساب های سایت واریز کرده و از قسمت تماس با مااطلاعات خرید خود را برا ما ارسال کنید دقت داشته باشید هنگامی که در فرم تماس با ما اطلاعات خرید را ارسال می کنید شماره تراکنش یا پیگیری و یا عکس از فیش واریز را حتما قرار دهید چون سفارشاتی که این موارد را ارائه نکرده باشند انجام داده نمی شود و سعی کنید حداقل یک الی دو ساعت بعد از واریز اطلاعات واریز و خرید را از تماس با ما ارسال نمایید

۸ : کاربرانی که قصد ثبت نام در سایت را دارند حتما در هنگام ثبت نام آدرس کامل پستی تلفن ثابت شماره موبایلنام و نام خانوادگی را به صورت کامل در فیلد های مشخص شده وارد کنند و عزیزانی هم که قبلا عضو سایت شده اند و چنانچه در پر کردن این موارد کوتاهی کردن لطفا وارد حساب کاربری خود شوید و تمامی موارد را به درستی وارد کنید و تمامی کاربران محترم دقت داشته باشند در صورت انجام ندادن هر گونه از موارد خواسته شده از ارائه خدمات به شما معذوریم.

۹ : مگر در مواردی که صریحاً در این توافقنامه به آن اشاره شده باشد، فروشگاه همه اطلاعات و داده های مشتری را به صورت محرمانه نگهداری خواهد کرد. مشتری درک می کند، می پذیرد و موافق است که با حکم دادگاه، دستور دادستانی، پلیس یا هر قوه قانونی دیگر، فروشگاه ممکن است اطلاعات مشتری را در اختیار آن نهاد بگذارد.

۱۰ :  بعد از خرید اطلاعات کالا مورد نظر ۱ تا ۲۴ ساعت بعد برای شما ارسال می شود.

با هر خرید این شرایط را پذیرفته اید.

با تشکر مدیریت فروشگاه