اخبار

بازی های مورد انتظار سال 2021

در این مقاله به بررسی بازی های مورد انظاری که قرار است بر روی pc  منتشر شود میپردازیم .

 

hogwarts legacy

hogwarts legacy یک بازی بازی نقش‌آفرینی جهان باز است که داستانش در جهان جادوگری اواخر دهه ۱۸۸۰ میلادی ست شده‌است. این بازی توسط اولانچ سافت‌ور توسعه یافته و توسط پورتکی گیمز منتشر خواهد شد. این بازی در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۴, پلی‌استیشن ۵, ایکس‌باکس وان، سری ایکس/اس ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

Far Cry 6

Far Cry 6 یک بازی شوتر اول شخص جهان باز است که توسط Ubisoft منتشر خواهد شد. این ششمین قسمت اصلی از سری Far Cry است و برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و استادیا منتشر خواهد شد.

Halo Infinite

 Halo Infinite یک بازی شوتر اول شخص است که توسط 343 Industries ساخته شده و توسط استودیوی Xbox Game برای ویندوز، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. این بازی ششمین نسخه اصلی سری Halo و در کل چهاردهمین بازی Halo است و داستان Master Chief را به دنبال Halo 5: Guardians ادامه می دهد. این بازی بعد از انتشار اولین تلیرر مورد حمله هواداران این سری قرار گرفت و درنتیجه این اتفاق تاریخ عرضه بازی تغییر کرد.

Resident Evil Village

هشتمین بازی اصلی Resident Evil در همان جایی که Resident Evil 7: Biohazard تمام شد آغاز می شود. هنگامی که Ethan Winters در حال بررسی یک تهدید جدید در یک دهکده بسیار وحشتناک است. Resident Evil Village یک بازی در سبک ترس و بقا است که توسط Capcom تولید و منتشر خواهد شد.

Gotham Knights

بتمن مرده است و محافظان ابرقدرت او یعنی Batgirl، Robin، Red Hood و Nightwing تنها کسانی هستند که برای دفاع از گاتهام باقی مانده اند. در بازی Gotham Knights که توسط استودیوی سازنده Arkham Origins 2013 ساخته شده است، می توانید به تنهایی در بین چهار قهرمان یکی را انتخاب کرده یا به صورت دو نفره بازی کنید.

Deathloop

Arkane با یک ماجراجویی اول شخص دیگر باز می گردد. کاراکتر اصلی قاتلی است که در یک حلقه زمانی در جزیره بلک ریف گیر کرده است. جایی که باید حرکت و برنامه ریزی و مانور برای کشتن هشت هدف خود را در عرض 24 ساعت انجام دهد، یا از نو شروع کند. این بازی توسط استودیوی Arkane ساخته شده و از طرف Bethesda Softworks منتشر خواهد شد.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

یک بازی کلاسیک خونین توسط Hardsuit در حال ساخت است. شما خون آشام خود را ایجاد خواهید کرد و در حالی که بین گروه های های خون آشام دیگر شهر حرکت می کنید، به عنوان یک تازه کار در خیابان های شهر شروع به بازی خواهید کرد. این یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط Paradox Interactive منتشر شده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید