اخبار

آپدیت بزرگی قرار است به بازی fall guys اضافه شود

پنج‌شنبه شب و با معرفی فصل دوم رقابت‌های بتل رویال fall guys در افتتاحیه  نگاه کوتاهی به آنچه که باید از محتوای Season 2 بازی انتظار داشته باشیم، داشتیم. اما به نظر می‌رسد که این تنها چیزی نیست که توسعه‌دهندگان هم‌اکنون مشغول ساخت آن هستند. جو والش (Joe Walsh) طراح ارشد بازی Fall Guys مهمان قسمت جدید برنامه Talk Guys بود و در خلال صحبت‌های خود با Gary Whitta و Kate Stark اطلاعات جدیدی را در ارتباط با بازی محبوب این روزهای جهان مطرح کرد.

جو والش در جریان این اپیزود درمورد برنامه‌هایی که مدیاتونیک برای اطلاح ایرادات و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به بازی Fall Guys در دست ساخت دارد توضیحاتی را ارائه کرده که کیت استارک بعد از اتمام برنامه فهرست مختصر از آن را در اکانت توییتر خود منتشر کرده است. ظاهراً اولویت نخست توسعه‌دهندگان Fall Guys تعبیه یک سیستم مقابله کننده با تقلب در جریان این بازی است که در حال حاضر یکی از مشکلات بزرگ این بازی به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های مهمی که برای این بازی در حال توسعه است، می‌توان به حالت مخصوص کوررنگی و قابلیت‌های کراس پلتفرم بازی اشاره کرد.

بازی Fall Guys با وجود مشکلات فنی و کمبود یک سری ویژگی‌های ضروری، همچنان به روند موفقیت آمیز خود ادامه می‌دهد. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند این بازی از پتانسیل بسیاری برخوردار بوده و حتی می‌تواند در آینده برای جایگاه «بهترین بازی سال» نیز رقابت کند

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *