اخبار

 پرمخاطب‌ترین بازی‌های ۲۰۲۰ (آثاری که تعداد کاربران همزمان آن از مرز ۲۰۰ هزار نفره عبور کرده باشد)

 

Among Us ( 1

 

یک بازی ویدئویی چندنفره آنلاین که توسط استودیوی بازی سازی آمریکایی ساخته شده و در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ منتشر شده‌است. این بازی در یک مکان با مضمون فضا برگزار می‌شود

 

Counter-Strike: Global Offensive ( 2

 

یک بازی چند نفره، تیراندازی اول شخص می‌باشد که توسط کمپانی Hidden Path Entertainment و Valve Corporation توسعه یافت. این بازی چهارمین بازی از سری کانتر استرایک است و برای ویندوز، سیستم عامل اپل، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ در اوت ۲۰۱۲ و نسخه لینوکس آن در سپتامبر ۲۰۱۴ انتشار یافت.

 

Cyberpunk 2077 ( 3

 

سایبرپانک ۲۰۷۷ یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط سی‌دی پروجکت رد توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سی‌دی پروجکت در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ برای مایکروسافت ویندوز، گوگل استادیا، و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شده است.

 

Destiny 2 ( 4

 

یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص و اکشن نقش آفرینی است که توسط اکتیویژن و در سپتامبر ۲۰۱۷ برای پلت‌فرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شده‌است.

 

DOTA 2 ( 5

 

یک بازی ویدئویی در ژانر بازی آنلاین چندنفره با سبک استراتژی که برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، مک‌اواس و لینوکس منتشر شده‌است.

 

GTA V ( 6

 

یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط راک‌استار نورث توسعه یافته و در سال ۲۰۱۳ به وسیلهٔ راک‌استار گیمز منتشر شده‌است.

 

Life Is Strange 2 ( 7

 

یک بازی ویدئویی چندبخشی در سبک ماجراجویی گرافیکی است که توسط دونت‌ناد انترتینمنت توسعه یافته و به‌وسیلهٔ شرکت اسکوئر انیکس منتشر شده‌است. این دومین قسمت اصلی از مجموعه بازی لایف ایز استرنج است. اولین قسمت در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸، برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه شده‌است.

 

Monster Hunter: World  ( 8

 

یک بازی ویدئویی در سبک بازی نقش‌آفرینی اکشن و جهان باز است که توسط کپ‌کام در سال ۲۰۱۸ برای پلت‌فرم‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و با تاخیر برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده‌است. این بازی همچنین برنده عنوان بهترین بازی نقش‌آفرینی سال ۲۰۱۸ در مراسم گیم آواردز شده‌است.

 

9 )  Mount  & Blade II: Bannerlord

 

یک بازی ویدئویی استراتژی-نقش‌آفرینی اکشن است که توسط شرکت ترکیه‌ای تیل‌ورلدز انترتینمنت توسعه یافته و به‌وسیلهٔ شرکت سوئدی پارادوکس اینتراکتیو در ۲۰۲۰ میلادی به شکل دسترسی زودهنگام در قاره اروپا و باقی جهان منتشر شده‌است.

 

PlayerUnknown’s Battlegrounds ( 10

 

PUBG یک بازی ویدئویی چندنفره آنلاین و در سبک بتل رویال است که توسط استودیوی بلو هول در کره جنوبی ساخته و در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ توسط شرکت پابجی در کره جنوبی برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس وان و توسط شرکت مایکروسافت در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ منتشر شد.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *