اخبار

‌دموی رایگان رزیدنت اویل ۳ اطلاعاتی از گیم‌پلی این بازی را لو داد

کپکام یکی از معدود شرکت‌های باقی‌مانده است که قبل از عرضه اکثر بازی‌های خود، دمویی رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و بازسازی Resident Evil 3 هم از این قاعده مستثنی نبود. حالا به لطف دیتاماینرها، اطلاعات بیشتری از بازی فاش شده که امیدواریم باعث تجدید نظر کپکام در آینده نشود!

تمامی این اطلاعات در تاپیکی در فروم ResetEra قرار داده شده‌اند و از آن جایی که برخی از جزئیات داستانی بازی هم فاش شده، در این جا صرفا به بخش‌هایی که به گیم پلی مربوط است بسنده می‌کنیم. از جمله آن‌ها می‌توان به درجات سختی، حالت‌های بعد از اتمام بازی و لباس‌های قابل باز کردن اشاره کرد.

بازی شامل چهار درجه سختی خواهد شد؛ Assist، که یک Assault Rifle مجانی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و تا حد امکان به بازیکنان برای پیشروی کمک می‌کند، نرمال که حالت پیشنهادی است، Hard که دشمنان را خطرناک‌تر و مهمات و وسایل کمکی‌تان را کمتر می‌کند، و در نهایت Super Hard. در این درجه سختی، نه تنها خطرناکی دشمنان و کمبود وسایلتان را شدیدتر از حالت سخت می‌کند، بلکه موقعیت دشمنان و آیتم‌های بازی را هم تغییر می‌دهد.

همچنین رزیدنت اویل ۳ شامل حالت +New Game هم خواهد شد که پس از اتمام بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. این حالت به نظر همچون Second Run نسخه دوم می‌رسد؛ نیو گیم+ بسیاری از بخش‌های بازی را تغییر خواهد داد (که البته این بخش‌ها مشخص نیستند) و حتی دارای یک پایان جدید برای داستان خواهد بود.

همچون هر رزیدنت اویل دیگری، بازی شامل کلی کانسپت آرت، مدل شخصیت‌ها و مهم‌تر از همه لباس برای شخصیت‌های اصلی می‌شود. جیل ولنتاین به نظر به چهار لباس دسترسی خواهد داشت که دوتایشان لباس اصلی و لباس کلاسیک (جایزه پیش‌خرید) هستند. سومی لباس S.T.A.R.S. است که در طول بازی باز می‌شود، اما چهارمی هنوز مشخص نشده است. دیگر شخصیت مهم بازی، یعنی کارلوس نیز دارای دو لباس خواهد بود.

رزیدنت اویل ۳ در تاریخ ۱۴ فروردین برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. اگر هم درباره بخش چندنفره بازی، یعنی RE Resistance کنجکاوید، می‌توانید در تاریخ ۸ فروردین منتظر بتای عمومی آن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید