معرفی

با بهترین ماوس های گیمینگ وایرلس آشنا شوید

با درود خدمت شما همراهان عزیز…
در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین ماوس های گیمینگ وایرلس در دنیا آشنا کنیم. البته این ماوس ها کیفیت عالی ولی قیمت نه چندان به صرفه ای برای ما ایرانی ها دارند!!!

۱- Logitech G502 Lightspeed Wireless

G502 یک موس بازی حرفه ای است.این موس سریعتر از فناوری بی سیم Lightspeed Wireless ساخته شده است. Logitech G502 Wireless ​​Speed ​​Wireless شامل یک سنسور دقیق لیزری ۱۶۰۰۰ DPI، ارگونومی قابل تنظیم، دکمه های فراوان و راحت است. اگر سیستم شارژ وایرلس PowerPlay Logitech را دریافت کنید، می توانید حتی آن را به صورت بی سیم شارژ کنید. قیمت تمام شده این ماوس در ایران برابر با ۳,۱۳۰,۹۰۰ تومان است.

۲- Corsair Harpoon RGB Wireless

این موس به قول معروف قرص و محکم و راحت است و  DPI تا ۱۰،۰۰۰ است. عمر باتری فوق العاده ۶۰ ساعت( در صورت روشن بودن حالت RGB) استفاده دارد و وزن آن تنها ۹۹ گرم است. Corsair Harpoon RGB Wireless از قیمت نسبتا کمتری برخوردار است و میتوانید آن را با قیمت ۹۵۰,۴۰۰ تومان خریداری کنید.

۳- Logitech G903

Logitech G900 اصلی سال گذشته قلب گیمرها را با فناوری بی سیم و قدرتمند فوق العاده خود و سنسور ستاره ای آن PWM3366 به سرقت برد. Logitech G903  همان ماوس است، اما اکنون با سوئیچ های جدید ۵۰ میلیون کلیک (به جای ۲۰ میلیون) و شارژ بی سیم از طریق پد ماوس PowerPlay Logitech ثبت شده و با قیمت ۱,۵۱۹,۲۰۰ به فروش می رسد.

۴- Razer Basilisk Ultimate

Razer Basilisk Ultimate یکی از راحت ترین و دقیق ترین موس های بازی بی سیم ارگونومیکی است که تاکنون استفاده شده. Razer Basilisk Ultimate همچنین یکی از بهترین دکمه های تک تیرانداز را دارد (یا ضامن DPI) که مانند یک کلاچ دست و پا بر روی چرخ مسابقه عمل می کند. این ماوس فوق العاده ( و البته کمی گران!) با قیمت ۳,۰۸۴,۴۰۰ تومان به فروش می رسد.

۵- Razer Lancehead

شکل آن باعث شده تا هم برای کاربران دست چپ و هم دست راست قابل قبول باشد و مورد استفاده قرار گیرد. Razer از یک فن آوری جدید فرکانس سازگار (AFT) در Lancehead استفاده می کند تا کانال های فرکانس اتوماتیک و پیوسته را به یکی از واضح ترین سیگنال ها پردازش کند. عمر باتری این ماوس در حالت RGB پنجاه ساعت است که یک عدد معقول به نظر می رسد. قیمت تمام شده این ماوس نیز ۲,۱۷۱,۷۰۰ تومان است.

۶- Logitech G Pro Wireless

Logitech G Pro یک ماوس بی سیم عالی از Logitech است که برای Esports طراحی شده است. افرادی که به دنبال یک ماوس با باتری عالی و دکمه های جانبی قابل تعویض می گردند، این ماوس گزینه خوبی برایشان است. همچنین این ماوس نیز از ۱۶۰۰۰ DPI برخوردار است و با قیمت ۲,۷۴۴,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

۷- SteelSeries Rival 650

SteelSeries Rival 600 در لیست بهترین موس های بازی ما و نسخه بی سیم در اینجا بهترین انتخاب را کسب کرد. SteelSeries Rival 650 از همان سیستم حسگر نوری TrueMove 3 استفاده می کند که ردیابی دقیق را حتی اگر ماوس خود را از روی میز بلند کنید، تضمین می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این موس این است که تنها با ۱۵ دقیقه شارژ حدود ۱۰ ساعت برای شما کار می کند. قیمت این موس تقریبا در رنج متوسط قرار دارد و چیزی حدود ۲,۱۷۷,۰۰۰ تومان می باشد.

۸- Logitech G603

اگر از آن گیمرهایی هستید که نسبت به باتری در ماوس بی سیم خود نگران هستید، Logitech با موس جدید بازی G603 خود به خواسته شما پاسخ داده است. موس های بازی بی سیم به طور عادی به دلیل حسگرهای پیشرفته، سرعت سریع و نورپردازی RGB، عمر باتری را کم کرده اند، با این حال G603 موفق به توازن ظریف همه این ویژگی ها در کنار عمر باتری فوق العاده طولانی شده است. قیمت این ماوس ۱,۰۳۱,۰۰۰ تومان است.

خوشحال می شویم که پیشنهادات، انتقادات و یا نظرات خود را با ما در میان بگذارید:)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید