معرفی

این ها بهترین صندلی های گیمینگ اند

با درود خدمت کاربران عزیز…
در این مقاله قصد داریم تا شما رو با بهترین صندلی های گیمینگ در دنیا آشنا کنیم. این صندلی ها با قیمت نسبتا پایینی در سایت هایی مثل آمازون و بازار خارج از کشور به فروش می رسند. ولی با توجه به قیمت دلار و هزینه مالیات و حمل و نقل و … قیمت بعضی آن ها در ایران چیزی وحشتناک است و برای ما مقرون و به صرفه نیست.

۱- GTRacing Gaming

صندلی های گیمینگ مسخره ای وجود دارند که گیمرها بتوانند از  بین آن ها یکی را انتخاب انتخاب کنند و برخی از آنها بیش از یک پردازنده گرافیکی سطح بالا هزینه دارند. اما GTRacing Gaming با قیمت ۱۳۰ دلاری خود این نگاه را تغییر داده است. صندلی بازی GTRacing همچنین دارای مجموعه ای کامل از ارگونومی قابل تنظیم از جمله بالش قابل تنظیم در قسمت گردن و راحتی کمر و زیر بغل است. این صندلی در هفت ترکیب رنگ موجود است و قیمت آن برای ایران حدود ۲۱,۱۶۶,۸۰۰ تومان در می آید!!!

۲- OFM Essentials Racing

صندلی بازی GTRacing دارای مجموعه ای کامل از ارگونومی های قابل تنظیم از جمله بالش قابل تنظیم در گردن، کمر و زیر بغل است. این محصول نیز در هفت ترکیب رنگ موجود است. قیمت این صندلی برای ما حدود ۳۲,۵۲۷,۸۰۰ تومان است.

۳- Devoko Ergonomic Gaming

صندلی بازی Devoko Ergonomic Gaming یک صندلی بازی با کیفیت بالا به نظر می رسد اما تنها ۹۹ دلار قیمت دارد ( ولی برای ما گران!). شما هنگام نشستن روی این صندلی احساس راحتی زیادی می کنید. همچنین ارگونومی قابل تنظیم با یک بالش کمر و گردن متحرک را دریافت می کنید. تنها عیبی که در این صندلی می یابیم عدم وجود بالشتک یا قابلیت تنظیم در بازوها است. قیمت این صندلی نیز ۱۸,۴۶۵,۵۰۰ تومان می باشد.

۴- AKRacing Core Series EX

صندلی های بازی چرمی بسیار محبوب هستند، اما اگر به دنبال چیزی کمی نرم تر هستید، هیچ چیزی یک صندلی بازی پارچه ای مانند AKRacing Core Series EX شما را رازی نمی کند. این مدل EX یک پشتی فوق العاده نیز به شما می دهد؛ بنابراین برای گیمرهای بزرگ و  قد بلند عالی است. این صندلی همچنین دارای بالشتک راحت با بالش گردن هست و بالش کمر قابل تنظیم این نوع نیز، این صندلی را در نوع خود بی نظیر است. قیمت این صندلی عالی نیز ۳۴,۶۵۲,۵۰۰ تومان است.

۵- Respawn-200 Gaming

اگر به دنبال چیزی با زیبایی بیشتر در بین این صندلی ها هستید، Respawn 200 باید انتخاب خوبی باشد. قیمت آن مقرون به صرفه و ۱۳۸ دلار است اما این صندلی بازی قابلیت های بیشتری را به شما ارائه می دهد. این صندلی نسبت به دیگر صندلی ها از قیمت بهتری برخوردار است ولی شاید برای شما هم عجیب باشد که یک صندلی ۱۳۸ دلاری، یک سوم قیمت صندلی ۱۰۰ دلاری باشد. این صندلی با قیمت ۸,۲۴۷,۷۰۰ تومان به فروش می رسد.

۶- Ace Bayou X Rocker Pedestal

همه صندلی های بازی برای گیمرهای رایانه شخصی نیستند. اگر می خواهید جلوی تلویزیون خود با کنسول مورد علاقه خود بازی کنید (یا حتی از یک لپ تاپ برای بازی استفاده کنید) صندلی Ace Bayou X Rocker گزینه بسیار خوبی است. این صندلی متصل دارای بلوتوث ۲٫۱ است و صدا از طریق دو بلندگو و یکپارچه ارائه می شود. توجه داشته باشید: اگر از این صندلی با استفاده از PS4 Slim یا PS4 Pro استفاده می کنید، می توانید یک آداپتور نوری به RCA بکشید. قیمت این صندلی نیز ۲۳,۰۶۹,۶۰۰ تومان می باشد.

۷- Merax Adjustable Floor

شاید برایتان عجیب باشد که یک صندلی ساده با قیمت نجومی به فروش می رسد. به نظر ما این یک صندلی گیمینگ نیست و نمیتوانید آن را یک صندلی گیمینگ بگذارید. ولی در این لیست قرار گرفته و شما علاقه مندان می توانید برای خرید همچین صندلی حدود ۲۴,۶۲۹,۸۰۰ تومان پرداخت کنید. البته ناگفته نماند که این صندلی با قیمت ۶۵ دلار در آمازون به فروش می رسد ولی با توجه به مالیات و هزینه حمل و نقل آن در ایران با همچین قیمتی به فروش می رسد.

۸- Homall High-Back Racing

این صندلی پهن می تواند تقریباً از هر کاربر پشتیبانی کند. این مدل همچنین به دلیل بزرگ بودن بدنه اش، دارای بالش های بزرگ کمر و گردن است. قیمت این صندلی هم ۱۳,۶۵۴,۷۰۰ تومان است.

شما کاربران گرامی میتوانید در قسمت نظرات سایت، مطالبی را که برایتان جذابیت بیشتری دارند، به ما معرفی کنید تا ما هم در پست های بعدی، آن ها را بررسی یا معرفی کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید